شرح برنامه رئیس اداره حسابداری |
- برنامه ریزی و سازماندهی عملیات مالی مرکز بهداشت بیرجند در راستای استراتژی و اهداف تعیین شده و ایفای نقش موثر در تحقق اهداف دانشگاه. - انجام اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات مالی مورد نیاز مرکز بهداشت بیرجند و همکاری با سایر واحدها جهت انجام وظایف محوله. - بکارگیری نظام های پیشرفته مدیریت مالی به منظور استفاده بهینه از منابع. - مشارکت در تصمیم گیری تامین منابع مالی و استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین نظارت بر وضعیت نقدینگی. - تدوین و نظارت بر اجرای صحیح مقررات و دستورالعمل ها و روش هاس مصوب مالی و معاملاتی و کنترل هزینه با ضوابط بودجه ای. - پیگیری و اخذ اعتبارات لازم. - کنترل درآمدها و اخذ درآمدها از سازمان مرکزی. -نظارت بر هزینه های طرح های عمرانی پیمانی و امانی. -نظارت بر هزینه های پزشک خانواده و کنترل درآمد های مربوطه. -کنترل نظارت تراز مالی ماهیانه - همکاری با واحدهای مختلف در راستای اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت |
شرح برنامه مسئول اعتبارات و رسیدگی اسناد مالی |
- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینهای و سرمایهای که تعهد پرداخت ایجاد مینماید و یا منجر به پرداخت میشود. - تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه (حسابداری تعهدی). - ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر «تامین اعتبار شد» . - گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی . - اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه . - نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات مرکز بهداشت بیرجند . - همکاری با امور مالی دانشگاه در زمینه صدور اسناد حسابداری . - پاسخگویی به مسئولین ذیربط درخصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی . - گرد آوری و بهنگام نمودن منابع اطلاعاتی معتبر از قبیل قراردادها، آییننامه، مصوبات، دستورالعملها، مجوزها و احکام کارگزینی دانشگاه و بخشنامهها و مصوبات سازمانها و ادارات دولتی مربوط جهت انجام امور رسیدگی. - کنترل نهایی مدارک و رسیدگی و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلهای لازم طبق دستورالعمل مربوطه. - تهیه «برگ رفع نقایص » در مواردی که در مدارک مورد رسیدگی نقایصی موجود باشد. - تماس مستمر با رییس حسابداری کالا، اموال و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط به رسید کالا و خروج کالا از انبار. - پیگیری دریافت اسناد و مدارک مورد رسیدگی از سایر واحدهای دانشگاه . - اتخاذ ترتیبات لازم جهت صدور کلیه اسناد حسابداری دانشگاه با توجه به مدارک و اعلامیهها و صورتحسابهای رسیده مربوط و همچنین طبقهبندی صحیح آنها و کنترل ممهور بودن آنها به مهر «رسیدگی شد » . - همکاری با واحدهای مختلف در راستای اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت - انجام سایر وظایف مرتبط محوله . |
شرح برنامه مسئول پرداخت حقوق پرسنلی |
-گردآوری کلیه آیین نامه، دستورالعملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها. - همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشگاه. - اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب. - اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به واحد اعتبارات . - ثبت اسناد حقوق و پرداختهای پرسنلی در سیستم حسابداری تعهدی - تسلیم لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به دانشگاه، سازمان تأمین اجتماعی و حوزه مالیاتی. - ارائه گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق. - همکاری با کارشناس مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به دانشگاه (وام – مساعده ...) - به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان. - تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت پرسنل اعزامی به شهرستانها. - تهیه لیست محاسبه تسویه حساب پرسنل. - تهیه لیستهای ذخیره مرخصی استفاده نشده، بازخرید سنوات خدمت و سایر مطالبات کارکنان در پایان سال . - صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینههای مربوط به کارکنان از جمله سنوات خدمت و .... - صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی. - بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق. - همکاری با واحدهای مختلف در راستای اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت . - انجام سایر وظایف مرتبط محوله . |
شرح برنامه مسئول درآمد |
-گرد آوری نسخ ماهیانه مراکز بهداشتی و ارسال آن به سازمانهای بیمه گر . - اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری درآمدها و اسناد و مدارکی که که منتج به شناسایی درآمد میگردد . - ثبت اطلاعات واریزی سازمانهای بیمه گر در سامانه جامع پویا سامانه و سیستم حسابداری تعهدی - دریافت تعرفه از دانشگاه و تحویل آن به مراکز بهداشتی - نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به منابع و درآمدها . - گزارش مستمر درآمدهای وصولی هر 15 روز به واحد درآمد دانشگاه . - جمع آوری فیشهای واریزی صدور کارت بهداشت از شبکه های استان و ارائه گزارش لازم به وزارت بهداشت - پاسخگویی به مسئولین ذیربط درخصوص وضعیت مطالبات و وجوه دریافتی . - ثبت اسناد کارپردازی در سیستم حسابداری تعهدی - همکاری با واحدهای مختلف در راستای اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت - انجام سایر وظایف مرتبط محوله |
شرح برنامه کارپرداز |
-تعیین قیمت واقعی اجناس و خرید با نازلترین قیمت - تهیه نمونه کالا برای تطبیق با مشخصات اجناس - پیگیری تأمین اعتبار درخواست ها وتنظیم اسناد اجناس خریداری شده و مطابقت با فاکتور - انجام استعلام بها کالا و خدمات در خصوص معاملات متوسط - مدیریت بهینه تنخواه در اختیار جهت رفع احتیاجات سازمان - انجام به موقع خرید ، تعمیرات ،... و پرداخت هزینه سند مربوطه به صادر کننده فاکتور - همکاری در برگزاری همایشها ، جلسات و مناسبتهای مختلف - همکاری با واحدهای مختلف در راستای اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت - ارائه گزارشات لازم به مقام مافوق |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر موس:
تغییر فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: