اهم فعالیت‌های واحد کارگزینی حوزه معاونت بهداشتی در سال 93

      1. توزیع فرمهای ارزشیابی کارکنان بین واحدهای ذیربط و بررسی فرم‌های ارزشیابی سال 93 پرسنل و جمع بندی واولویت بندی امتیازات وارسال به معاونت توسعه جهت تایید نهایی

  1. صدور احکام تغییرحقوق و مزایای سال 93 پرسنل
  2. صدور سایراحکام حقوقی پرسنل از قبیل افزایش ، کاهش و برقراری کمک هزینه اولاد ، برقراری کمک هزینه عائله مندی، تغییر محل خدمت، تخصیص پست، انتصاب، انتقال و ...
  3. بررسی پرونده پرسنل پیمانی درخصوص شروع و پایان قرارداد نامبردگان
  4. توزیع فرم‌های تمدید قرارداد استخدام پیمانی بین پرسنلی که قرار دادشان در تاریخ 29/12/92 به پایان رسیده بود جهت تکمیل و ارسال مدارک مورد نیاز جهت کسب امتیاز لازم
  5. جمع آوری ،بررسی و ارسال جهت تایید نهایی وتمدید قرارداد پرسنل ذینفع به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
  6. صدور احکام تمدید قرارداد پرسنل مربوطه
  7. ابلاغ آراءصادره از سوی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وتهیه پیش نویس نامه های مربوطه
  8. اجرا آرای قطعی صادر شده ازسوی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان
  9. ارسال بخشنامه های عمومی به مراکز زیرمجموعه جهت اطلاع پرسنل
  10. صدور ابلاغ تعیین محل خدمت پرسنل بر اساس پیشنهاد مسئولین مربوطه و پیگیری درخصوص شروع به کار در محل خدمت جدید
  11. ثبت ابلاغ های صادره در سیستم پرسنلی
  12. اخذ و بررسی نامه های اداری و درخواستهای پرسنل و تهیه پاسخ لازم طبق مقررات
  13. تهیه وارسال آمارهای پرسنلی
  14. صدور گواهی اشتغال به کار جهت ارائه به بانک ها،صندوق و موسسات مالی و اعتباری به منظور دریافت یا ضمانت وام
  15. تهیه لیست پرسنل متقاضی وام قرض الحسنه و قرعه کشی با حضور مسئولین مربوطه و معرفی به بانک افرادی که برنده شده بودند
  16. تهیه و ارسال لیست پرسنل شاغل در مناسبت های مختلف سال از قبیل "ماه مبارک رمضان ، روز های ولادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)" وروز کارمند جهت توزیع کارت هدیه
  17. بررسی سیستم تایمکس و ارائه گزارشات لازم به مسئولین مربوطه
  18. ثبت مرخصی، ماموریت و پاسهای اول وقت و بروزآوری اطلاعات سیستم تایمکس
  19. صدور ابلاغ تعیین محل خدمت پرسنل مشمول طرح لایحه، صدور احکام انتصاب و تعیین مدت طرح نامبردگان براساس ضریب منطقه محل خدمت
  20. بررسی پرونده‌های پرسنلی جهت تعیین تاریخ بازنشستگی، پایان طرح و پایان ماموریت
  21. بررسی لیست‌های حقوقی وسایر پراخت‌های پرسنلی
  22. اعلام تغییرات حقوق ماهانه به امور مالی
  23. ثبت اطلاعات پرسنلی براساس ورژن‌های جدید و به روزآوری آن
  24. اخذ مدارک لازم پرسنل جدید جهت تشکیل پرونده‌ و ارسال پرونده‌های پرسنل بازنشسته به بایگانی سازمان مرکزی دانشگاه
  25. نظارت بربایگانی پرسنلی
  26. صدورابلاغ،تشکیل پرونده، صدور قرارداد، و ثبت مرخصی پرسنل طرح پزشک خانواده و نیروهای قراردادی تبصره 3 ماده 2 و نیروهای تبدیل وضع یافته تبصره 4 ماده 2
  27. اطلاع رسانی کامل به پرسنلی که صندوق بازنشستگیشان کشوری می باشد در خصوص کسور سنوات غیر رسمی (سربازی،قراردادی و مدت طرح لایحه ) و محاسبه کسور مربوطه جهت واریز به صندوق بازنشستگی کشوری

           29.  مکاتبه با تامین اجتماعی در خصوص واریز کسورات بازنشستگی پرسنلی که تغییر صندوق داده اند و صندوقشان بازنشستگی کشوری می باشد  و ثبت اطلاعات پرسنل در سامانه انتقال سوابق بیمه پردازی صندوق بازنشستگی کشوری 

  1. ثبت اطلاعات مربوط به کارکنان تبدیل وضع یافته و پرسنل جدید الاستخدام در سامانه رصد اشتغال
  2. توزیع فرم های مربوط به بیمه تکمیلی پرسنل به واحدهای تابعه و جمع بندی پس از تکمیل توسط کارکنان متقاضی و ارسال به معاونت توسعه به منظور انعقاد قرارداد
  3. بررسی لیست حقوق طرح پزشک خانواده
  4. ثبت مرخصی‌های روزانه و ساعتی پرسنل در کارت و سیستم پرسنلی
  5. بررسی گزارش ارائه شده ازسوی مراکزدر خصوص کارکرد پرسنل
  6. بررسی و ارسال گواهی استراحت پزشکی پرسنل جهت تایید پزشک معتمد
  7. اعلام ذخیره مرخصی پرسنل و بررسی درخصوص استحقاق یاعدم استحقاق پرسنل جهت استفاده از مرخصی به ویژه در خصوص پرسنل فاقد ذخیره مرخصی
ارسال نامه های خرید ذخیره مرخصی قابل خرید پرسنلی که بازنشسته شده اند